Tarnetingimused

Kõik pangalingi kaudu ja arvega tasutud tellimused jõuavad teieni 2-60 päeva jooksul või eraldi kokkuleppitul ajal (kuid mitte hiljem kui 60 päeva pärast) . Kaupa ostes on teil võimalik valida , SmartPOST-, Omniva pakiautomaati, SmartPOST kuller, Omniva kulleri vahel. Tellitud kaubale võib järele tulla ka ise

Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest RKV Grupp OÜ ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.

Teil on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Beebitarbed e-poe elektronposti aadressile klienditeenindus@beebitarbed.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades RKV Grupp OÜ kontakttelefonil +372 530 68 300.

Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg või olete tellinud pakiautomaati siis saadetakse teile sõnum kui toode on jõudnud kohale.

Kullerfirma või pakiautomaati toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile/pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. RKV Grupp OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile klienditeenindus@beebitarbed.ee või RKV Grupp OÜ kontakttelefonile +372 530 68 300. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.
Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korral palume võtta ühendust klienditeenindusega.

Tasuta tarne

Kui Teie tellimuse summa on vähemalt 75 eurot, siis on SmartPostiga ja Omniva pakiautomaadiga saatmine Teile tasuta. Samuti on võimalik saada tasuta kauba transporti kui sisestate ostukorvi lehel kinkekaardi lahtrisse tasuta transpordi kinkekaardi koodi (kinkekaardid on varieeruvad ja võivad rakenduda vaid kindlale tarneviisile, nt: võib kinkekaart anda tasuta transpordi vaid Omniva pakiautomaadiga saatmisel.)